LA PLAÇA MERCAT COMPLEIX DOS ANYS
La posada en marxa del nou Mercat d’Olot ha permès crear una seixantena de llocs de treball. Actualment té tots els locals ocupats i està a punt d’estrenar pàgina web.
Aquest dilluns 28 de novembre, la Plaça Mercat d’Olot ha celebrat el seu segon any de funcionament a les noves instal·lacions. Els placers varen bufar les espelmes del pastís amb el que han commemorat l’aniversari de la inauguració de l’edifici, que té tots els locals a ple rendiment.
El Mercat d’Olot consta de 3.900 metres quadrats distribuïts en tres plantes. Actualment el 100% dels espais estan ocupats amb establiments que ofereixen una àmplia i variada oferta i una gran especialització en el producte. S’hi poden trobar productors directes de làctics, carns i embotits, verdures i hortalisses, peix fresc i salat, conserves, croquetes d’autor, fruits secs, pastisseria, fleca artesanal, pasta fresca, confitats, llegums, productes d’herboristeria i dietètica, restaurant, cafeteries i un quiosc. Els productes frescos, de qualitat i de proximitat són el segell distintiu de la Plaça Mercat d’Olot.
L’any 2014, amb l’entrada en funcionament de la nova Plaça Mercat es va decidir ampliar l’horari d’atenció al públic. La possibilitat de comprar de forma ininterrompuda al llarg del dia en unes noves instal·lacions ha suposat un increment de clients i la proximitat a nous públics, especialment a la gent més jove. Els clients de la Plaça Mercat són majoritàriament d’Olot i comarca però cada vegada hi ha més gent de fora de la Garrotxa que visita les instal·lacions i aprofita per comprar a la Plaça Mercat. Aquests mantenen una fidelització molt elevada en un 80% de les parades del Mercat d’Olot que, a més de ser l’espai de referència per als productes de qualitat s’ha convertit en un element més de la promoció de la ciutat i la comarca.
Creació de llocs de treball i nous reptes de futur
La posada en marxa del nou Mercat ha permès crear una seixantena de llocs de treball, repartits entre el supermercat i el personal de reforç a les parades dels placers. Un dels objectius d’aquest pròxim any és el d’intensificar les campanyes de promoció per captar i fidelitzar més clients i adaptar la sala polivalent del primer pis per poder-hi fer cursos de cuina amb productes de proximitat. Volcànic Internet, està ultimant una pàgina web que faciliti el contacte i la compra als clients. També caldrà fer algunes millores de les instal·lacions com instal·lar cortines en alguns dels vidres d’accés al recinte.
Olot, 29 de novembre de 2016