Servei d’entrega a domicili al Mercat d’Olot
El Mercat d’Olot ha posat a disposició dels clients de la ciutat un servei gratuït d’entrega a domicili com a mesura preventiva davant la situació excepcional que viu el país amb l’expansió del COVID-19.
El servei està dirigit especialment a totes aquelles persones que formen part del col·lectiu d’alt risc. D’aquesta manera, els clients poden continuar gaudint d’un producte fresc de proximitat i qualitat sense haver de sortir de casa.
Els clients poden realitzar les comandes a les diferents parades del mercat via telefònica de dilluns a dijous de 8 a 13h. Les comandes es serviran l’endemà de la reserva en horari de matí. Així doncs, els repartiments es faran de dimarts a divendres. S’avisarà als clients del cost total de la seva comanda, i el pagament d’aquesta s’haurà de fer en efectiu.
Tots aquells clients que tinguin qualsevol dubte sobre el funcionament d’aquest servei es poden posar en contacte amb el mercat a través del correu electrònic olotmercat@gmail.com o bé contactant amb les diferents parades.
Al llistat de comerços no hi surt el fessolaire ??
Hi ha algun minim de compra per parada ??
Tampoc hi surt cap peixeteria ???
Hola, el fesolaire i les peixateries no s’han addherit a la compra online. Esperem que pròximament s’hi puguin sumar. MOltes gràcies !