Servei d’entrega a domicili al Mercat d’Olot

El Mercat d’Olot ha posat a disposició dels clients de la ciutat un servei gratuït d’entrega a domicili com a mesura preventiva davant la situació excepcional que viu el país amb l’expansió del COVID-19.

El servei està dirigit especialment a totes aquelles persones que formen part del col·lectiu d’alt risc. D’aquesta manera, els clients poden continuar gaudint d’un producte fresc de proximitat i qualitat sense haver de sortir de casa.

Els clients poden realitzar les comandes a les diferents parades del mercat via telefònica de dilluns a dijous de 8 a 13h. Les comandes es serviran l’endemà de la reserva en horari de matí. Així doncs, els repartiments es faran de dimarts a divendres. S’avisarà als clients del cost total de la seva comanda, i el pagament d’aquesta s’haurà de fer en efectiu.

Tots aquells clients que tinguin qualsevol dubte sobre el funcionament d’aquest servei es poden posar en contacte amb el mercat a través del correu electrònic olotmercat@gmail.com o bé contactant amb les diferents parades.

2 respostes
    • Gemma Canalias
      Gemma Canalias says:

      Hola, el fesolaire i les peixateries no s’han addherit a la compra online. Esperem que pròximament s’hi puguin sumar. MOltes gràcies !

      Respon

Deixa un comentari

Vols participar en els comentaris?
Diga-hi la teva!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *